בקרה וטיפול בחריגים
המערכת מאפשרות לבצע בקרה ולטפל בחריגים באופן שוטף: בקרת קליטה, בקרת זיכויים וטיפול בהכחשות ובירורים
בקרת קליטה
המערכת מאפשרת לבקר את קליטת העסקאות ששודרו בחברות האשראי ואת הרישום התקין בספרים.
הבקרה מתבצעת בחתך של תאריכי שידור.
חברות האשראי מפיקות קובץ בקרת קליטה (הפקדות) יום או יומיים לאחר השידור.
ניתן לבצע את בקרת הקליטה עד לתאריך השידור עבורו התקבלו נתונים בחברות האשראי.
עסקאות ששודרו בתאריך שכבר התקבלו עבורו נתונים ואינן מופיעות דורשות בדיקה.
בנוסף, ניתן לבצע בדיקה גם עבור עסקאות שמופיעות בחברת האשראי אך כלל לא רשומות בספרים.
בקרת זיכויים
ניתן באמצעות המערכת לבקר את זיכוי בית העסק על ידי חברות האשראי.
הבקרה מתבצעת בחתך של תאריכי זיכוי.
מרבית חברות האשראי מפיקות קובץ זיכויים אחת לחודש לאחר מועד הפקת החשבונית.
ניתן לבצע את ההתאמה עד למועד הזיכוי עבורו התקבלו נתונים מחברות האשראי.
המערכת מציגה עסקאות שהיו אמורות להיות מזוכות ולא זוכו לצורך בדיקתן.
הכחשות ובירורים בטיפול
המערכת מאפשרת לנהל את הטיפול בהכחשת עסקאות על ידי הלקוח, ביטולי עסקאות על ידי חברת האשראי וכן בירורים יזומים שונים.
המערכת מציגה באופן אוטומטי עסקאות בהן הלקוח מכחיש עסקה מסוימת אותה ביצע או שהוראת הקבע שלו מבוטלת
כמו כן, מוצגים בירורים שונים שביהארגון פותח ביוזמתו בגין עסקאות בהן לא זוכה.
ניתן לתעד במסך הבירור את כל השתלשלות הטיפול מול הלקוח וחברת האשראי.
בסיום התהליך עליך ניתן לאזן את ההתאמה על ידי סגירתה מול זיכוי מחברת האשראי (במקרה והעסקה אושרה לבסוף) או מול תנועה מאזנת שתבטל את התקבול שנרשם בהנהלת החשבונות.
אם אתם מעוניינים בשירות סליקה אמין לאתרי אינטרנט בתקן PCI, הצטרפו לעסקים שכבר נהנים מהיתרונות של GoCredit.